Blåbärspaj-skryt.

Sjung hallelujah, Emma har bakat. :)
Smällde ihop en blåbärspaj à la LCHF. Helt utan socker och kolhydrater, och en vaniljsås till som oxå är 100% icke blodsockerhöjande. Det blev bra. Vi åt som man helst vill äta paj, en liten pajbit dränkt i vaniljsås. För så är det, man vill alltid moffa på vaniljsås rejält, så det skummar i munnen, mmmm! :) Jag skrev ju att jag skulle berätta om min magiska tvål som jag är helt tokig i. Den är helt naturlig, inga konstigheter.
 
http://www.amazon.co.uk/African-Black-Handmade-Butter-Coconut/dp/B004VZVV0I/ref=pd_sim_d_3
 
Den har jag. Fanimej fantastisk. Inte på hela sommaren har jag behövt smörja in mig efter duschen. Dom stoppar ju så mycket skit i allt från tvålar till salamikorvar.
I Fredags anlände oxå min fluorfria tandkräm, en tandkräm från weleda. Lite ovant att borsta tänderna med en tandkräm som inte skummar (i vanlig tandkräm tillsätts nått medel så det ska skumma...!?!!) Fluor är skadligt, och det sägs att det hämmar Sköldkörtelns funktion, huvvaligen!!
Om detta på något vis är sant så vill jag verkligen testa en helt naturlig tandkräm, i och med att jag påstås ha lätt struma. 
 
http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/entry/fluor_ett_gift
 
Illa illa... Men så går ju jag på allt oxå!!! :)
Nä, nu tänker jag slå ner arslet i soffan och dunka igång en film.
 
Mys mys på Er!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0