Smartis!

Godmorgon!

Nu när jag har blivit en smartphone-nörd så sitter jag ytterst sällan, ja näst intill obefintligt sällan vid en vanlig hederlig dator.

Man har ju hela världen i väskan numera. Undrar man något är det bara att riva upp iPhonen och ge sig ut i världen. Visste ni till exempel att Helosansalva funkar skitbra om dina höns drabbats av fotkvalster? Eller att grillkrydda och aromat är sträng förbjudet (borde vara det jämt, glutamat är DÅLIGT för din kropp) om man äter LCHF-mat? Att Carina Berg VERKLIGEN sover över på riktigt!

Mina senaste googlingar varsågod! :)

Jobbar 10,30-19,00 idag kitchenbitch, det gillar jag.

Hjärnan är inte direkt skarpladdad idag, jag lämnar med en bild från sol och värme.

P.s jag har laddad hem appen blogg.se i min smartis nu, så då kan jag skriva när andan faller på och behöver inte leta rätt på en data, modern som jag blivit. :D 

Tjing!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0