Ni är ju för underbara!

Jag skäms!! Bloggen är så stiltje just nu... som vanligt!
Och ändå är det ett gäng som envist kikar in här varenda dag... Vilka ni nu är, ni är helt king!!!! :D

Det vankas kalas i Maj för Hjalmar och mig!! Att fylla trettio är ju fanimej inte alls dumt.
Men blev det som jag tänkt mig med allt som skulle hända innan 30?? Nä nä nä...
Två barn innan 30, superduper-fit och utbildad... MY ASS!!!!
Jag har i skrivande stund noll barn, fläskmage och har fortfarande inte gått mer än gymnasial utbildning.
Men lika glad är jag för det!!
Hade liksom inte räknat med att tiden skulle gå så fort liksom.
Man ska inte tänka på vad man inte har gjort utan på vad man HAR gjort!!
Jag har utövat mycket av min passion, att resa! Varit på andra sidan jordklotet två gånger, jobbat (två veckor, sen gled jag i två månader), köpt en stor gård i Selja med mannen i mitt liv, fått många nya vänner...

Nu går jag in i 30 livet med vissa kriterier att hinna med innan 35 osv..
Vi får se hur jag lyckas.

Hjalmar och jag ägnade Lördagseftermiddagen till att åka runt hos människor och dela ut inbjudningar.
Hoppas folk har sett dom i sina lådor.
Hoppas folk vill komma, det kommer nog att blir riktigt riktigt skoj om det blir som vi tänkt oss!!!

Ska krubba lite sushi nu.

Ni är guld!!!

Jag tar förresten tacksamt emot tips på härliga snapsvisor!!






Kommentarer
Postat av: Ana-Maria

gå in på www.snapsvisor.se finns massor av visor där.. nån borde ju passa :)

2011-03-19 @ 08:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0