22 Mars

Godmorgon homies!

Jag sitter i köket och äter en lyxfrulle, med smoothies och grejer. Vådligt!! :D
Inväntar Camilla och Max som ska komma och hälsa på mig idag!
Igår kan jag ha haft mitt allra livs första migränanfall.
Stog i köket på jobbet och gjorde sallad för fulla muggar, mitt under lunchen.
Helt plötsligt fick jag svinont i skallen, bakom ögonen typ, och jag såg knappt för jag klarade inte av ljuset.
Men fyfan va läbbigt de va...
Svepte två panodil, hjälpte icke. Satte mig med ett glas vatten. Bara satt och tog det lugnt ett tag.
Gick på lunch och fick i mig en tredjedels tacosallad, sen blev jag illamående, ville nästan spy.
Det var inte roligt att jobba just då.
Fick på mig solbrillorna och då blev det bättre, till slut var det över.
Skitskumt!!

Tyvärr vaknade jag imorse med liknande symptom, men nu verkar det ha gått över.
TACK OCH LOV!!!

Jag hade en fundering om det är kroppens begär som skriker på mig.
Jag har slutat med kaffe, eller inte helt och hållet, jag dricker koffeinfritt och lite vanligt då och då också.
Det kändes som kaffet hade ett övertag över mitt mående.
Ont i skallen - tar en kaffe. Trött - tar en kaffe. Glad - unnar mig en kaffe. Duktig - tror jag tar en kaffe.
Har tråkigt - tar en kaffe. Sugen på nått - tar en kaffe sålänge.
Förstår ni?
Ibland sväljer man ett antal koppar kaffe för mycket per dag, när man jobbar på café.
Men nu har jag alltså lagt av. Och det kanske är därför skallen skallar mig! :)
Just nu dricker jag Gevailas koffeinfria kaffe, supergott!
Känner ingen skillnad alls...

I LOVE COFFEE!!

Nu ska jag hoppa ur min vackra OnePiece innan Camilla är här!!

Tchüss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0