10 Januari 2011 - en stor dag!

Gud så skönt det är med en ledig vardag sådär lite ibland! :)
Idag har jag haft en sådan, en ledig soft dag med mamma som umgänge.
Vi har hunnit äta lunch på Mora China house, glidit i lite affärer och bläddrat bland reablusar på Kappahl.
Sen fick jag en smärre punktering och åkte hem och slöade på soffan innan det var dags att bege sig ut på en eftermiddagspromme!! Wiha...  

Just nu chillar Frej och jag i soffan. Jag bloggar lite på min wunderbara fårskinnsfäll och Frej sitter på sin filt och tvättar sig i röven. Vardagsmys när den är som bäst!

Jag vill passa på att STORT GRATULERA våra kära underbara Orsa-vänner som imorse blev titeljerade som Mamma och Pappa, för första gången, till en helt bedårande supersöt liten kille!! 
Magiskt!! Det kom glädjetårar här i Selja när MMS:et damp ner i luren... vilken skapelse!

Jag mjukstartar lite känner jag, för jag har blivit med skallebank och den vill inte ge med sig, så hjärnan arbetar inte på fullvarv just nu, vilket gör att jag absolut inte kan tänka klart. Vilket påverkar min skrift, orkar inte gå igenom och redigera det jag skrivit... bara skriver nu.
 
Äsch, vi hörs vänner!

Kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0