halvdeppigt inlägg


Tur att jag är en positiv människa i grunden säger jag bara.
Då blir det lite lättare att hantera sina låga perioder, såkallade downs.
Jag önskar att jag kunde öppna mig till hundra procent här på bloggen, uttrycka mina känslor i ord gällande orsaker till att man ibland har stunder som inte är helt happy...

Jag får nöja mig med att snudda vid tankarna och ösa på bäst jag kan med andra bra roliga tankar.
Förutom i detta inlägg då. Det här inlägget kommer bara att fyllas med pessimism, för jag behöver det just nu.
Rensa auran på negativ energi. Därför blir det ett kort inlägg.

Maybe yes, maybe no... Ingen jävla aning och det är psykiskt påfrestande!!!
~Helvetes jävla skit va livet är grymt och förbannat jävla sjukt frustrerande~

Vart är glada Emma?

Ja hon kanske är tillbaka imorgon, förmodligen... men fortfarande kvar i samma jävla dimma.
De vilsnas dimma!

Frej är helt otrolig, han är en kanin, och han verkar läsa mig som en öppen bok.
Nu hoppar han upp till mig i soffan, slickar mig på handen, backar in med roven mot mig och slår sig ner, tätt tätt tätt intill mig. Nu ligger han här och "vaktar" mig denna lilla fis.

En alldeles egen bodyguard mot dåliga tankar. En kanin med hockeyfrilla. Jag blir alldeles varm inom mig.

Och lite gladare och mer hoppfull...

Tack Frej!


Önksar er alla en härlig kväll.



Kommentarer
Postat av: Camo

Tänker på dej!

2011-04-07 @ 08:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0