Happy Klamydiadag!!

Dom säger på nyheterna att det är Klamydiadagen idag så GLAD KLAMYDIADAG ALLA!!!
:D

Jag vill mörda Teven.
Det var likadant förra måndagen. Man stänger av teven på Söndagskvällen, som står och går alldeles perfekt och oskyldig...
Och nu... Måndag morgon, då har burkhelvetet surnat ihop totalt!
Bara för att jag är själv hemma och vill relaxa efter en underbar morgonpromme framför nån såpa från Amerikat där två fruar byter hem för två veckor.
Sitta och gotta mig i  andra människors shit och business, och då funkar inte plattburken!!
TEVEN KAN DRA ÅT HELVETE IDAG!

:)

Tänka sig va? Att en TV kan få ens humör att bara bottna.
Man förväntar sig bara helt enkelt att det ska fungera!
Men nu är det så att jag är inte så sur över detta, spelar över lite... :)
Jag bara släpper fjärren och går in hit med kaffekoppen och skriver av mig lite så blir allt bra igen.
 
Helgen har varit fin och gosig.
I Lördags följde jag med Ingela och Kerstin ut på svampjakt... en lyckad jakt!
Fick ett heeeelt gäng med litrar trattkantareller som ligger i frysen nu!!
På kvällen var det rejält med punktering. Skallebank, trött som ett as och bara allmänt low.
Vette fan vad som tog åt mig. Jag låg i soffan precis hela dagen från att jag kom hem från skogen tills jag förflyttade mig till sängen och soooov, förutom när vi var iväg och hyrde film!
Två filmer fläska vi till med till och med!! :D

VA FAN?
... och nu höll jag på skita på mig, det var nån som hostade i vardagrummet och jag är själv hemma!!!!
Men det var TV:n som hostade till... herre va rädd jag blev.

Iallafall.. Söndagen var jag mer aktiv.
Helen och jag åkte till Karin på Sollerön och kikade på hennes kissekattbarn.
Gud så söta!
Två lasagner gjorde jag, skurade golvet och bytte rent i sängen.
Vidare till Keste på middag med syskonen Tomth...

Och nu är det Måndag igen!

Oj det blev ett kort från midsommar 2007. Elvira och hennes faster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0