En helg i maj...

Jag måste skärpa mig! Jag är en förjävla dålig uppdaterande bloggerska...
Nu ska det banne mig bli MINST ett per dag... eller varannan dag åtminstone! JA jag lovar!!
Det är bara det att jag vill ju inte uppta eran tid med en massa strunt heller... eller ja, vafan gör jag just nu då?!
:)

Helgen greppade taget om oss och försvann lika snabbt som den uppenbarades...
Livet bara susar förbi oss.
Iallafall så jobbade jag Lördagen, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasmycket folk!
OH MY GOSH, jag gjorde mat konstant hela hela hela dagen... lappbeställningarna hängde som gardiner i köket.
Nice, men det gick ju bra såklart! Men gissa om man det var komavarning när jag kom hem?!
Men vad gjorde det? Det vara bara att sätta sig i bilen och åka upp i skogen till Keste och Clas och sätta sig och äta. LYX!! Som chokladmousse på LYXET hade vi med oss badkläder så vi badade badtunna som dessert.
Ååå vilken njutning! I närmare två timmar satt vi där i och njöt av livet, naturen och tystnaden omkring oss.
Den någorlunda tystnaden iaf, Emil Jansson gillade att plaska... :) Plutten! 
 
Det kommer nån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0