TORSDAG!

Lediga dagen denna vecka har gått i ett hittills.
Klockan 08.10 imorse kom mamma och pappa och hämtade upp mig och vi styrde mot Älvdalen.
Båda mamma och jag hade tid hos läkaren så det var ju perfekt!
I vår familj har vi slopat Mora lasarett till den mån det går iallafall... det känns mkt bättre om man får gå till en och samma läkare än att träffa femhundrasjutton olika! (om man nu behöver gå fler än en gånger till doktorn)
Det sköna med Älvdalen är att när man kommer dit på läkarbesök så är det såååå himla mycket trevligare än om man går på Mora lasarett. För det första pratar nästan alla Älvdalska, vilket man kan säga är mitt modersmål, och för det andra så sitter inte folk som tysta sillar i väntrummet utan man pratar med sina medmänniskor.
Det gick iallafall hur bra som helst, vi tog några blodprover som ska skickas in och så får vi se vart det leder.
I övrigt var jag frisk som en halstablett och blodsocker och blodvärden var bra!

Det hanns även med lite icaolsson shopping och lunch på Hotell Älvdalen.
Och på hemvägen stannade vi till hos pappas polare på träskotillverkningen i Oxberg.
Och ni som känner mig måste ju veta vi det här laget, att:

"Går EPK in i en skoaffär, kommer EPK ut från en skoaffär lite, lite fattigare på pengar men dock ett skopar rikare!"

HaHaHa! Så sant som det är skrivet! Mycket riktigt så även denna gång.
HERREGUUUUD vilka SNYGGA PJUCKS dom gör där!!!!!
Jag var helt salig, det slutade med att jag beställde ett par svarta högklackade trädojjor med röda kurbits.
Vänta tills ni får se dom, va sotis ni ska bli! :)
Helt otroligt snygga! Det går bra för dom oxå. TV4 hade ringt idag och ska komma dit och göra ett reportage.
Oprah Winfrey har hört av sig om att dom har deras skor på bild i senaste "Winfrey magazine"...
Oj oj oj, peppar peppar ta i trä, va bra det går nu i träskofabiken!

KURBITS IS DAAA SHIT!!

har ni lust så kika in och looka på lite träskor HÄR!

Nu är jag hemma igen och har precis gått den vanliga vändan runt Östnor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0