Okej okej...

Nu har jag legat på latsidan... HÄR!
Men någon latsida har det inte varit tal om på jöbbet. Nä nä nä...
Vasaloppsvecka med allt vad det innebär och jag har jobbat till 19.30 alla dagar, så prioritet BLOGGING har varit fett låg, sorry for that guys!!
Men nu är jag tillbaka stronger than steel... eller det va oxå lite ljug för jag är smällförkyld och megaslö just nu.
Men vad passar inte bättre då va än att skriva lite dynga här?! :)
Helgen har varit så jävla überbra!!

Skoteråkning
Tittning av vasaloppsåkare
Korvgrillning i slogbod
Solning
Shopping i Älvdalen
Finbesök från Stockholm, brorsan och Ida
Choklad (Nya Zeeländsk)
Soffhäng
Snölek
Storstädning av hus

Ja det blev en liten sammanfattning!
När jag ser på det sådär så glömmer jag bort att jag har nysit ungefär 15 gånger i halvtimmen och att näsan har stått öppen som en FM MATTSSON kran med full stråle och öronen är täta som konservburkar!
Man glömmer det där jobbiga när man tänker på allt det braiga!!!


Tänkte bjuda er på nånting finfint... det nya KÖKET här på Kingsroad i Selja, som förvandlades förra veckan.
När jag jobbade som en tok var det någon härhemma som oxå jobbade tooook!
Klar förbättring och jag kan bara inte sluta titta på det, såååå grymt snyggt!
Men för att ni ska kunna delta, måste jag masa röven och hämta kameran, lägga in korten och flytta över dom hit...
Nåja... det ska jag väl orka mä!! :)

Snart... haha!

FÖRE:




EFTER:




Ööö JAPP, jag är helnöjd och lite till!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: hanna

FAN VA SNYGGT DET BLEV!!!!!

2010-03-08 @ 22:51:18
Postat av: milla

håller oxå på, har han lackat luckorna själv??



svara på facebook.



jätte fint =)

2010-03-10 @ 17:40:17
Postat av: Sara

SNYGGT!

2010-03-10 @ 21:09:04
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0