Ny look!

Yeah, nu har jag klurat hela eftermiddagen med och firra lite här på bloggen.
Men fler ändringar lär ni se nu när jag äntligen har FATTAT HUR man gör en header! King!

Idag har jag jobbat till 1530 och sen blev det soffffft i soffan med Felle, för jag känner mig snuvig och slö, dålig kombination med jobb kanske, men det är på eftermiddagen/kvällen det är värst... och då har jag ju soffan!!

Nu ska jag se mästarnas mästare med min pappa som är här och umgås.
Mamma har syjunta hemma och det lät som han stog mitt i Pettsons och Findus hönshus när han ringde därifrån...

Vi har passat på att kolla igenom mina pensionsfonder, mitt sparande, eventuella räntor på huslånet som skall bindas om snart... sånna där "vuxen" saker som man gör när man har ett hus! :)
Tyckte mina pensionsbesparingar såg bra ut, ökade finfint.. ökade oxå på med lite mer peningan, så nu kan jag bli gammal och gaggig och kanske ändå köra runt i en sprillans ny dodge magnum med feta fälgar.  :thumbup:

Hoppas ni gillar min knallrosa blogg... känner mig så himla 27 år!

Men NU ska jag se mästarnas mästare, pappa säger att det är ljoutbra!

Trevlig kväll det som återstår av den...

Min pensionärsbil... längtar!



Just de! Smileysar har jag fixat oxå! Så kommentera nu, ni har oxå fått smileysar i kommentarsfältet!!! Weeei!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0