Mitten av veckan...

Redan är vi där, Onsdag igen... verkligen skrämmande vad fort tiden gasar på!
Jag sitter i soffan med halvöppna ögon, var meningen att jag skulle käka frukost nu, men vad händer?!
Jag har ingen laktosfri youhurt, den tog slut igår och jag köpte ingen ny.
Inte för att jag är laktosintolerant.. bara lite light, magen kurkar om jag äter vanlig fil... himla spännande.
Mamma har gjort müsli som jag lovar är helt U N D E R B A R T god! Jag ska få receptet så kan jag lägga det här, alla andra müsliar kan ta sig där solen inte lyser.

Det innebär nu då att jag ska sminka mig snart så fort ögonen har slagit upp, sen drar jag väl till fiket och tuggar i mig en macka. Färskt bröd är ju lite av saker man är bortskämd med när man jobbar på konditori.

:D

Imorgon är min lediga dag denna vecka, sen jobbar jag hela helgen.
Den lediga dagen ska jag tillbringa i Älvdalen med mor och far. Gött de!!

Nu kan inte min hjärna producera mer än detta såhär tidigt på morgonen.
;)

Hoppas ni alla får en grym dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0