Lediga dagen..

Jag har hunnit med hur mycket som helst av min lediga dag so far...
Gick upp halv sju imorse (idiotiskt när man är ledig, tycker säkert många) gick min timmes promenad, åt frukost städade huset och befann mig på lasarettet för ett cellprov 09:45.
Efter det gjorde jag affärerna i Noret, var in på Dollar och fyllde på blockljus lagret härhemma, handlade lite på maxi. Nu har jag varit hemma en stund och fixat en laxomelett till lunch, vikt och hängt lite tvätt, chillat i soffan... göttat mig rätt så rejält! :)

Nu till det jag ville ta upp idag!

JAG HAAAATAR VÄNTRUM!!
Finns det någon Svensk människa som känner sig bekväm i ett väntrum?
Någon?
Man sitter som ett mähä och bara stirrar rätt ut i tomma tråkiga ingentinget!
Om man möter en annan människas blick är det viktigt att man fortare än ljuset vänder bort huvudet.
Farligt med främlingar...
Och eftersom jag tillhör kategorin "Svenne-banan" så är jag inte likadan, och feg så inni h!!
Stonefacers paradise, det är fan svenska väntrum de!
Jag beöskte ju som sakt ett sånt idag när jag satt och väntade på att få gå in och göra min underredsbehandling. :) Väntrummet var värre än själva undersökningen.

Bläää.... men trots allt I LOVE SWEDEN!!

Jag vill egentligen avsluta dagen med att byta sängkläder, men röven verkar ha fastnat här i soffan för jag kommer inte upp... jaja!

Hoppas ni alla har en bra dag, nu ska jag fortsätta min...

Puss på er alla godingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0