Jävla dyngsnö...

Ni får verkligen ursäkta rubriken, jag är inte den som klagar i onödan.. verkligen!
Men FAAAAAAAAAAN och könsord vad jag är L E S S på snön nu.
Det har ju förfan kommit en decimeter minst, ska det fortsätta såhär kan jag ju ha midsommarfirandet i en snögrotta på gården med snögubbar som gäster. Tröttsamt att vintern skall vara såååå lång!
:thumbdown:
Det äkta vårtecknet är snart till ändo, LIF förlorar och tåget spårar ur... igen!
Det är vår de!

Det gick fint att jobba igår, Hanna och jag körde hårt nere bland tacosallader och röragöror...
Dagen for iväg som ett reaplan och snart är det Fredag igen.
Hur skall min påskatid användas då...
Hela Fredagen går åt i Grönklittsbacken med underbart umgänge av vänner och Elvira på afterskin.
Dock ska vi sitta i backen och hålla fyr på elden och dricka varm choklad medans en del åker slalom!
Elvira och jag får nöja oss med pulka som är minst lika skoj!
Sååååå roligt!!
Hoppas på massor med solsken!! 

Men nu till nånting ni har väntat på länge... ojojoj va nyfikna ni har varit. :D
Mina WOODPJUCKS har kommit!!
Riktigt Dalakängor, hur snygga som helst, jag är så himla glad över dessa!!




Det ska synas vart man hör hemma!
Nu fattas det bara att man spelar fiol och dansar folkdans i Älvdalsdräkten... ;)


Dags att styra upp morgonen här...
I'll talk to you later!

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0