Helg!

Godmorgon!!

Om ni bara VISSTE hur mkt jag har längtat efter just denna Lördagsmorgon!
Det har varit så mycket nu dom sista 2 veckorna. Läkarbesök i Älvdalen, tandläkaren 1 gång och tandhygienisten 1 gång, cellprovtagning, klippning (göööött), helgjobb...
Helt otroligt att jag kommit ihåg allt som var inplanerat trots att jag varken har almanacka eller minne.

Så när det var hemgång igår på jobbet så var det extra skönt, och nu på morgonen känner jag mig 10 kilo lättare från alla måsten jag har uträttat!
Vaknade som vanligt runt 06:30 och tog min promenad, hur härligt som helst!

Igårkväll hade vi finfrämmande av Stikåmas, Malin och lilla Ida.
Väldans trevligt och jag fick passa på att snuffa på lite bäbis.
Vilken underbart liten gosfröken, man kan inte bli annat än bäbissjuk själv. :)
En hel del skratt fick vi mä, Malin och jag när lisskullan satt i knät på Hjalmar och gjorde miner.
Hahahaha...
Vi åt ost, kex, druvor och jordgubbar!!
Jordgubbar från Egypten som smakade långt ifrån gubbarna som växer på min bakgård, men smaken av sommar uppenbarade sig iallafall.

Tro va fan som händer med denna dag då, jag vill göra nånting joooolit!

Ska börja mä å dra upp gubben ur sängen nu.
Ha en bra dag kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0