Ät inte skit när det finns choklad!

Hej alla fina!

Börjar med att gratulera brorsan som fyller 29 för åttonde gången idag!

GRATTIS!!

Tisdag idag, en Tisdag med snö utanför, vafan va less jag blir. Vårkänslorna blir ju lurade hela tiden!
 Det var meningen att jag skulle ut och gå imorse som alla andra mornar när jag börjar sent. Men ibland händer det att jag bara säckar ner mig i soffan, och det måste man få göra, annars lessnar man.
Jag äääälskar mina morgonpromenader, men jag gillar inte å gå när det snöar som faaan ute.
Jävla snö på ren svenska!

VÅREN is da shit nu! :D

Helgen då!
Den var verkligen helt outstanding...
Vi fick för oss bara sådär att vi skulle dra till Älvdalen och se när Tyll med band spelade i Fredags.
Och ännu mer övertygade blev vi när han va in på Kaffestugan och berättade om stämningen som kan infinna sig på ett café norröver.
Sagt och gjort, vi fyllde bilen. Jag som chaufför, Hjalmar som DJ, Hanna, Magdalena och Soffan som alkoholförtärare!
Ööööös i bilen minst sagt.
Vi kom till Dalgatan 118 kl 22 och hängde på låset, inte illa va? :)

Sen flög tiden iväg som ett reaplan... och klockan va helt plötsligt 01:30 och tanken på att jag skulle va på jobbet kl 07:00 började gro i mig... :rolleyes:
Nån timme vill man ju slå ihjäl i sängen innan det är dags för nästa dag.

Men minst sagt: LYCKAD KVÄLL!!! Tack alla inblandade! ♥

... och när klockan ringde 06:10 var jag superpigg men säkert långt ifrån utvilad, dock gick dagen hur bra som helst.
Vet ni att jag har världens roligaste jobb??!
Det har jag verkligen!

På kvällen var jag D Ö D ! ! ! ! 

I Söndags var det tjejkväll hemma hos Anna P med ett gäng härliga brudar, jag är omringad av underbara människor i mitt liv!!! JÄTTETREVLIGT ANNA, mer sånt!!
Nästa gång du är hemma kan vi ta det hemma hos moi!!

Okej, nu är det frulledags och sen fix innan jag beger mig till Kyrkogatan 8!

Ha en bra dag!!

Maggi och Soffan på caféeee...


Hanna! :)


:love:


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!

ja tack för senast :) det var hur mys som helst.. borde vi göra om oftare! vardagen blir lite lättare då med.. hoppas att du får en bra dag!

kramaer.

2010-03-24 @ 08:39:12
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej fina du!

De tycker jag låter som en kanon bra ide. jag ær ju hemma mellan 22april o 2maj. skit længe =)

Ha en fin påsk! Kramar

2010-03-31 @ 14:16:09
URL: http://anna0qeso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0