Matvanor a och o...

Jag har bytt ut min frukost mot en nutrilette drink på mornarna nu...
Åå fyfan vilken idiot tänker säkerligen vissa, men jag kan tro att det är ett idiotklokt beslut av mig.
Ni förstår, jag har så svårt för att äta frukost nuförtiden. Allt som oftast börjar jag dagen med en kaffekopp och sen är det bra sen!? Det om något är idiotiskt. FRUKOSTEN förebygger hur resten av dagen ska bli!
Har man dessutom promenerat på morgonen är det ju fullkomligt vansinnigt!!!!
Och vad händer om man inte äter frukost? Jo man blir som besatt av SOCKER några timmar senare, och jag jobbar på ett fik....
Denna lilla drink är fullmatad med alla vitaminer och mineraler kroppen behöver... den kanske kan hjälpa mig att komma igång med frukosten igen!
Jag saknar mina mumsiga gröt och äggfrukostar!

Nån därute kanske som har tips på smarriga och bra frukostsar???

Helgen har i vanlig ordning rejsat förbi, men det gjorde då ingenting. Jag har jobbat tjockt hela helgen och det har regnat, regnat och regnat!!!!

Nu jobbar jag stängning i två dagar sen är jag ledig på Onsdag.
Jag längtar redan, man är trött en Måndag morgon när man har jobbat heeeeela helgen!!






Jag borde göra mig klar nu och trampa iväg, men faaan jag vill sitta här i soffan hela dagen idag och dega.
Men det är väl inte det som livet går ut på!!! :)
Men vad fan går livet ut på då?

Jobba så man kan leva, få barn och uppfostra, jobba, städa, äta, sova...
Det låter varken roligt eller lätt!
Nej nu ser jag verkligen världen genom gråa linser. ;)
Självklart går livet ut på kärlek!!
Kärlek till livet, jobbet, familjen, resa, mat...

Flams och trams nu måste jag göra mig klar!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0