Hej sommardyrkare!

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR denna tiden på året! Det doftar blomster i varenda vrå utomhus, heeelt fantastiskt!

Helgen har också varit helt underbar, lugn och fin och hemskt bra!
I fredags var det grillning hemma hos Magdalena med mina älskade älskade älskade vänner!

 

Vi grillade och göttade oss och bara snackade shit mest hela kvällen!

 Roy och Roger tog lite semester från Macken och kikade förbi oxå! :)


  Tusse kikar fram mellan Helens fingers....

Jorå så att...

På Lördagen började ju dagen med ööööööööööösregn! Då blev det inomhusgöra. Hjalmar håller på lägger klinkers i våran nya suuuperfina tvättstuga. Shit va fint det blir!! Han är verkligen duktig!!

Hoppas ni får en bra dag, jag får återkomma när jag har nått vettigt att komma med! :)

KRAM TILL ALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0