Trettondagsaftonstips!

Tusen tack för tipset Bollen, vill jag börja med å säga!!
Googlade såklart på id och jag har ju hört om det förr, men aldrig liksom provat.
Finns det ens i Mora tro?
Det är ju fullproppat med mineraler och göttans som bara är bra för hyn!
Wiho! Jag ska testa detta nu!

På tal om tips, om det är fler som jag som får idiot torr hy så fort sista löven fallit på höstkanten, har jag en riktig fuktbomb att släppa.
På julen finns ju alla dessa boxar man kan köpa med lite av varje i.
Det jag var ute efter var en bra dag/natt kräm till ett schyst pris, använder Biotherm annars men det finns inga 1000 spänn över att införskaffa dessa just nu.
Och tur var väl det...
Köpte ett paket från Weleda som det var natt/dag kräm, ansiktsolja och ansiktsrengöring i.
Runt 300 spänn och jag är så jävla nöjd!
Nu ska jag köra på detta foooreva!
Det är verkligen SKITBRA, och så är det ekologiskt oxå vilket jag fullkomligen älskar såklart!
Krämen använder man både dag och natt och det behövs bara yttepyttepytte lite för den är jättedryg!

This is the shit!!



Ja men då fick ni ett tips oxå då såhär på trettondagen.
Jag har ju egentligen massor med tips vad det gäller hy och smink, det är min avdelning... :)
Vad är egentligen trettondagen?
Är det nått med att Jesus återuppstår, näe det känns påsk.
Tänk att jag ska behöva googla, jag skäms....

Jag är tvungen att tugga i mig frullen nu, och det kan jag inte göra vid datan längre, eftersom den bärbara har ballat!

Ha en bra trettondag kamrater!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jansson! gå till anns hud och fotvård eller marias hudvårdsstudio. dom sæljer id och de ær skiiiit bra. me love.

men jag tycker makeup store har bættre øgonskuggor

2010-01-07 @ 18:25:19
URL: http://anna0qeso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0