HANNA's DAG!!!!!!!!!

Hallå alla toppenmänniskor!

Vad säger ni om att jag skulle ta och försöka makeovra min blogg lite?!
Jag menar, nytt årtionde - ny blogg!
Kanske skaffa ett helt eget domän namn, fixa en schyst header... ?

Hmm... det är bara det att jag är lite dålig på just dom sakerna.
Need some help! Hjälp mig nån!

Imorse klev jag ut i 13 minusgrader och en himmel full med stjärnor.
En timme senare när jag var på väg hemåt började gryningen sakta men säkert öppna sig.
Och minsann, det blir en alldeles fantastisk dag idag!
Jag har ett nyårslöfte till mig själv i år.
Som jag inte vill offentlig göra just i detta nu innan jag vet om jag fixar det, hahaha!

Turen är inte direkt med mig just nu... plattången (min livsviktigaste ägodel, kanske lite överdrivet men nästan) kukade ur igår.  Och när jag satt och kollade på film i bärbara datan så bara la den av. Nu är den helt svart, med andra ord stendöd! Mindre bra oxå att det är Hjalles dator och jag får ta skiten + att Volvon ska servas och min dyra lancome-måste-bara-ha-foundation är SCHLUTT efter idag.... Fan i helvete, pengar åker in, pengar åker ut... Just nu bara ut ut ut ut ut....
Usch, jag bara känner hur u-landsproblemen visar röven för mig, bortskämda saker att gnälla över jag veeeeet.
:/

Slumpar in en bild då:
NÄ MÄN, det bidde en på föllsedagabarnet, sikket sammanträffande. :P
Hanna i Magdalenas brillor, vilken jäkla pödding ellerhur??

GRATTIS PÅ DIN DAG SNYGGING!!



Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Bolleby

Emma!

Du måste köpa id:s puderfoundation. Den är den bästa!



Annars tycker jag synd om dig med alla otroligt onödiga utgifter...fan va surt!



Kram!

2010-01-04 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0