Thursday!

TJAAA!!!

Älskar jag att gå ut halv sju på morgonen och bara gå gå gå?
JAAA!! Det är såååå otroligt befriande eller vad man ska säga.
Man är helt solo på vägarna föutom en och annan bil som kör förbi... men annars så
BARA JAAAAG!! I hela världen...
Jag bruka tänka på den här filmen med han snyggot Will Smith när han är den enda människan kvar på jorden, vad heter den nu då? Ååå jag måste googla....
I AM LEGEND.
Att jag är han, herregud vad hjärnan kan toka till det ibland.
Jag är den enda levande människan kvar på planeten, vad skulle jag göra då?
Antagligen tokgrina och till slut bara självdö... men känslan när jag går där är go. :)

Felix är inne hos mig idag på morgonen, han har blivit så grymt social nu sen han fick flytta in i däckförrådet och ha det varmt och gött.
Haha ja det där lät ju schyst, men alltså däckförrådet har blivit Kaninhuset nu.
När det var -30 grader i en vecka var sista spiken bankad, han förtjänar värme ,den gamle, tyckte vi.
Och vilken förvandling av kanin. Förut hade han fullt sjå med att överleva dagen, nu bara glider han dagarna i ända.. Han har gått från en grinig gubbe till en cool snubbe på bara några veckor. :)
Nu ligger han och vakar över mig, så fort jag lämnar rummet blir han orolig och ställer sig och börjar titta efter mig... lite kul, för det är ju ändå "bara" en kanin...
Lilla gamla gubben...

Jag tycker Johnny Cash är så grymt jädra bra, och just nu diggar jag när han gör Kenny Rogers "the gambler".
Gryyym låttttttttttttttttt av en legend!




Var hem till mamma och pappa och hämtade mina kort som jag haft i deras data, som jag inte kollat igenom på flera år. Hur kul som helst... nu kan jag slänga inte lite gamla goa bilder här... :)

Börjar redan NU!

Mina brorsbarn... gissa om jag älskar dessa ungar!?!

Elvira är nu 4 år... här har hon fått 2 tänder.


Älvdalsmasarna!!


Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0