Vikt å sånt...

Tingeling!

I S K A L L T ute idag igen... jag blir så less. Snälla våren kan du komma nu?!
Jag blir så himla ledsen när jag inte får mina sedvanliga morgonpromenader, för jag vill verkligen inte gå ut i en massa minusgrader...
Men jag vill verkligen röra på mig innan frukost för att få den allra bästa fettförbränningen.
Nu är det inte så att jag maniskt måste gå ner i vikt. Jag har bara upptäckt att jag mår så himla mycket bättre i kropp och själ. Att man minskar några kilon (kanske, har inte vägt mig) är en härlig bonus.
Jag har en våg, som jag har slutat att använda. Jag blir helt besatt av kilon till och med hekton.
Vågen skrotar jag och går på känn istället.
 Jag tror att man inte ska bli för manisk med sin viktminskning, då går det bara åt fanders. Bättre man äter bra, rör på sig och framförallt att man unnar sig ibland.
Jag går varken på gym eller har lust till de... jag har mina promenader och lite hull här och där.
Jag får duga så. :)

Kom igen, jag jobbar på ett konditori. Frestelserna garvar åt mig dagarna i ända.
Har man väl lärt sig motstå detta kan man klara allt.
Dock kan man inte motstå alltid...

Jahaja, va vart de här nu då?!
Nån slags lektion i matlära som alla fattar redan...

Alltså, min gröt längtar efter mig nu.
Havregrynsgröt, och så strör man blåbär och kanel över. MUMS!!

Kan kanske bli en semla idag, måste fira att Maria chef fyller år. :)

Ha en toppen dag!

Black eyed peas är mitt favvo band från utlandet!! Allt dom gör är bra!
Ni måste bara se denna!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: hanna

Fan va COOLT!!!!

2010-02-11 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0