Tisssdag!

PANG!
Som att nått hårt träffat hjärnan och förlamar systemet som gör en pigg sjunker jag ihop i soffan, heeeelt dyngtrött efter maten.
Idag var jag tillbaks på jobbet igen efter 3 dagars ledighet. När Merja frågade mig vad jag hade gjort i helgen kom jag inte ihåg... vad har jag gjort egentligen?! Läskigt att man har demens symptom vid 27 årsålder.
Nu ska jag försöka bena ut helgen något så när!
I Lördags vart det ett besök hos Bror och Marit på Sollerön, och på kvällen var Hanna här och drack Irish coffees med mig... hehehehe.... Hanna och jag fylle startade en grupp på facebook som heter "ditt och datt för pitt och patt", där tycker jag att alla ni som läser kan pallra er in och gå med! Där ska vi ha mkt kul tillsammans! :)

I Söndags träffade jag Charloths nya kissemiss, Edit för första gången, JÄTTESÖT!!
Sen vet jag tyvärr inte mer vad som hände...  minne som en bajskorv.

Igår var det iallafall Måndag och då hade jag en heldag med morsan.
Vi va nere på city och frös runt mellan affärerna, lunchade på CHINA!! 
Sen var jag där och slingade mitt hår, blev helt keng! :)

Nu sitter jag här med ett paket ögonfransfärg.
Tänkte färga ögonfransarna som sagt, så slipper jag se ut som ett babyface när jag är utan smink.
:)


Puss på er, här har ni en liten berättelse sålänge...









Kommentarer
Postat av: Camo

27??

2010-02-24 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0