Eller inte...

DUNK DUNK DUNK DUNK...... i skållan. All energi som skulle rusa till den vanliga morgonpromenaden fanns icke!
Illa illa, jag som brukar se fram mot mina morgonpromenader. Nu låg jag som en blyklump. När klockan ringde var det första jag tänkte "VART ÄR JAG, VA MÖRKT DET ÄR, MEN VAR ÄR JAG????"
Helt seriöst... helt väck och utarbetad.
Inte så konstigt, helgen har gått i ett, fyfan va folk!! Och inte för att det är Söndag blir det lugnare, no no.
Turister i massvis igår.

Men nu är långarbesthelgen över och jag har hela 2 st lediga helger att invänta. GÖÖÖÖÖÖTT!!
Får hoppas på att det blir lika fint väder som det är just nu ute. Helt fantastiskt!

Då kanske man kan låna och brumma lite skoter!

Men först ska jag sikta in mig på en vecka, 10.30-19.30 på jöbbet. Utom Onsdag då jag är LEDIG LEDIG LEDIG!

Men nu lär jag ta och måla på mig ett fejs, jag ser förj*lig ut just nu.

Ha en bra dag på er!!






Kommentarer
Postat av: hanna

Bloggtorkan är över!!! :)

2010-02-08 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0