hahahaha...

Läste precis Julias kommentar av mitt förr inlägg och satte kaffet i halsen.
Hon är förjävla skön min bästis!
Det blir ingen mjölkpiga av henne då, häpp då får vi hoppas att det inte var en sanndröm jag hade. :)

Det är Lördag idag vill jag passa på att informera ifall det är nån som inte vet. Jag har städat, håller nu på att tvätta och ska byta sängkläder.
Vinet är på kylning för ikväll blir det en sån där typisk lätt hemmafylla när man bara sitter och pimplar och fejjar...
Kjempegrejt!


Vem vill se nånting äckligt snyggt?

Tänkte väl det, looka här!



Henrik Lundqvist som är utsedd till "the worlds sexiest iceman" var med på TV och pratade mellan perioderna i OS-hockeyn igår... shit jävla pommfritt!

Han ser bra ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0