Asså shiiiiiiiiiiiit...

Det här blir årets sista bloggpubliciering.

Jag vill passa på att tacka er alla som offrar er tid på att klicka in här på min just nu lite halvseriösa blogg...
TACK TACK TACK!!
Men som sagt, jag har ett löfte till mig själv, min blogg och till er!!

Ge er själva en stor kram och tacka 2010 för året som varit.
Jag är tacksam för varenda dag jag får här i livet, även dom dåliga!
Jag säger som Sofia Källgren - sprid ditt ljus.

Jag låter fan religiös, men det är den här tiden på året, jag blir sån då. :D

Vill även hälsa till er däruppe, våra änglar som kommer till mig på natten då och då.
Jag älskar era spontanbesök och erkänner att jag blir lite skraj ibland, på ett pirrigt och bra sätt!
Men sänk inte volymen när jag spelar Lasse Stefanz igen, men gärna när Hjalmar spelar sån där gammeldans från 70-talet, det går bra! :)





Sådär då, då tar vi och lägger 2010 till handlingarna.
Hoppas att ni vill följa mig i mitt blogg-2011!!
Må gott mina vänner, vi hörs nästa år igen... 


Varma kramar från en nybäddad säng i Selja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0