Ni bäst!

Taaaack hörreni, jag sökte uppmärksamhet igår och fick det!! :)
Jag älskar kommentarer men det är så sällan det dyker upp nån, det var därför.
Jag ser ju såklart på statistiken att det är fler som läser, men jag ser ju inte vilka.
Puss på er!

Nu är det FREDAG!! Min sista helg som 28-åring, hualigen!
Det är bara några veckor sen jag kom på att det är TJUGONIO jag fyller och inte tjugoåtta.
Helt säkert, jag har gått runt och trott att jag är 27, ett år är borttappat.
Scary shit, men jag tror det handlar om förträngning.
Kalla det 30-årskris, glömska, drumblighet, stöll eller vad som helst, men jag hade glömt bort att jag faktiskt ÄR TJUGOÅTTA år! Innerst inne visste jag ju det säkerligen men jag fick lov att tänka efter inte bara en gång, inte två, innan jag liksom parkerade porschen i garaget och det slog mig.
TJUGONIO ÅR EMMA!!

30 bast nästa år LIKAMED FETT PARTY i SELJA!!
Okej, nu glömmer vi det, jag är fortfarande bara 28. (eller 27)

Det känns gött med en oplanerad helg, pyssla om hemmet lite, gården börjar ju blotta sig och helst vill jag bara vända upp och ner på våra 4000 kvadrat och göra om, nytt nytt!
Men man kan ju inte göra allt på en gång.
En slogbod ligger i uthuset och väntar på att få sättas upp mä, göööött!!!! :)

Hjalmar håller på fixar tvättstugan nu, och om ni bara visste vilken förändring det blir.
OH MY!!
Det kommer kort sen när han är färdig. Jag är mäkta stolt!

Nu måste jag tippa i mig lite frukost för jag har en date med Helen på trycket om en timme. Vi ska få välja nya arbetskläder! :D

Kram på er alla vårisar, önskar er en fin dag!!

Livet har en mening så slösa inte bort det med att stå och glo!


Kommentarer
Postat av: Ana-Maria

Hoppas du får en toppenhelg!

2010-04-16 @ 09:16:42
Postat av: Camo

De va därför ja så förvirrat frågade dej sist då du skrev om att du va 27 =/ började fundera själv om ja hade vimsat bort ett år fel ja me fast åt andra hållet.... då va ja ganska säker på att man skulle fylla 29 men sen vart ja osäker =) men ja antog sen att de va du som va ute å cykla ;)

2010-04-16 @ 12:02:54
Postat av: jullan

Tror nog inte att du kan skylla pa 30-ars kris nar det galler det dar med minnet...for du har inte haft nagot minne sa lange jag kant dig vilket numera blir....25 ar... =)

2010-04-20 @ 05:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0