Lördag

Trevlig helg alla!
Började helgen med att slita fram dammsugarslangen och suga av golvet (haha oj).
Det fina med detta hus är centraldammsugaren när man städar. Lyx! Lyx! Lyx! 
Lider man av lite lätt städmani som jag börjar tro att jag gör, så är det omöjligt att koppla av och tänka "sen".
Jag kan inte sätta mig till ro i soffan med kaffet i handen och datan i knät, medans dammråttorna ligger på golvet och gläfsar åt mig. Huu, rena tortyren.

Nu är första fasen, dammsugning, avklarad.
Ska strax ta en vals med moppen sen lite småplock och tadaaa, rent hus!

På tal om rent hus så har Maria, min chef, gett mig ett nytt namn.
Marie-Louise Danielsson-Tham
Hon till höger på bilden nedanför. Jag tar detta som en komplimang, betyder ju att hon tycker jag gör ett bra jobb!
:)

Jag kanske åter kommer senare idag, nu ska jag rosta mackor och vräka på marmelad på osten, BECAUSE ITS SATURDAY!!!! :thumbup:

Ikväll blir det restaurangbesök med mina älskade föräldrar för att fira Hjalmar som har blivit gåmål!

Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0