Det är fredag...

... mina vänner, det är fredag!
IGEN! Måndag Fredag Måndag Fredag Måndag Fredag.
Och så lite gojjs där emellan.
Jag vet då vad jag ska göra denna dag, det blir jöbb till 19.30. Sen var det inge mer.

Igår var det iallafall mordmycket folk på kaffestugan, jäklar anamma va folk gillar det där som heter fika!
Jag gillar ju såklart att folket gillart, för tiden går asafort och man behöver inte oroa sig över att inte ha nånting att göra. Alls. För det går i ett!
Kroppen känns som ett intryckt tuggummi under en stolsdyna när man väl är hemma i soffan och återfår lugnet.

Det fina (eller ofina) med mig är att jag ofta och mycket sjunger, nynnar eller doar, haha, låter på nått vis iaf. :P
Helen brukar säga till mig:
- men tyyyyyyst!
Hahahaha, jag kan inte ro över det, hela mitt liv är som en enda musikvideo. :)
Men igår kom denna låt till mina hjärnsmufar:


Ja och då blev det minsann fart på tjejorna...
Den låten glödde i våra hjärnor hela eftermiddagen, men där och då var vi inte helt hundra på att det var KISS som sjöng, och som på beställning kom Sabri in, Woodpjucks sjöng nämnligen den på afterskin i Fredags.
Så Hanna tog ton för honom och det var KISS!! Så nu är vi kisses-bitches på fiket!
:thumbup:

Elvira var ju med på afterskin oxå och hennes beskrivning på vad afterski var sa hon:
-Man fick sitta vid ett bord och äta och dricka varm choklad när man tittade på dom längst fram som sjöng.
Bra beskrivning!
Dock var det 2000 grader varmt därinne ungefär så under hennes öronkåpor glödde öronen nästan, men hon var okej med det och gillade verkligen musiken! Lillskruttan!

Nu är det dags att förbereda daaaaaaaaagen.

So long alla glada!


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så himla mycket Emma :) de känns underbart! kramar..

2010-04-14 @ 09:20:43
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0