Tyke lessen...

... Tyke inte hitta Lillsnorre.
Hem till Midgård ♥
Hahaha... Markoolio är min radiokille.
Han och Martin Stenmarck, jag har dumpat Marcus Fagerwall nu Helén, he's all yours.
Hjalles radiotjej är Kelly Clarkson. Men jag tror han har en till....

ANYWAY...

Just nu joinar Brittan mig på suveräna s p o t i f y ! !
Tycker hon är skitbra! Efter jobbet idag tog jag promenaden, i linne.
This fucking world is screwed up :/
9 September och 24 grader varmt ute, men jag gillart! Förfan bring it on, jag fullkomligt älskar värmeee...
Bara vetskapen om mörkret vi har framför oss får mig att slita mitt hår i ren frustration.
Gaaaaaaah!!

På jobbet idag har det varit lite segt, morgonen gick ju undan som den alltid gör när man är i köket.
Lunchen gick hur bra som helst, Merja och jag rockade på med mat.
Sen gick det liksom upp på "hold" läge. Haha, gammalt uttryck från Donken.
Vilka slang vi ägnade oss åt.
Holda, waste, fuck-up, banka grill...
Åååå jag har ju glömt hälften känner jag, det står still...

Helg snart igen då.
Jag jobbar Lördag i köket och sen skulle Karin på jobbet ha lite bastubad och mys hemma hos sig.
Nyktert blir det för min del.
Och blir det fint väder kanske man ska bege sig ut i svampskogen en sväng.
Den idén gillar nog Hjalmar MYCKET!!
Att få ut honom på t.ex en promenad är ungefär lika enkelt som att svälja en elefant, på tvären.
Skitlätt!! :)

Dags att ta tag i eftermiddagen innan det blir kväller...

Kanske återkommer...

Dagens bild:
Hahaha, va blev det här nu då.
Kommer ni ihåg Henke i paradise hotell??
Det är iallafall han och Hjalmar på hotellet i Orsa.
Och nörden som står och knäpper kort med mobilen, det är jag...
Hahahahaha, vem som knäppt kortet, det vet jag inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0