Tisdag!

Halloj!

Och tiden den står verkligen inte stilla...
Redan Tisdag.
Idag var det en aning kola att kliva ur sängen, segt alltså...
Jag la kudden över huvet när mobilalarmet gick på, snoozade typ 4 gånger och insåg till sist att mackorna på jobbet gör ju inte sig själva.
Bara att kliva upp till verkligheten...
Dagen blev bra och rolig, Hanna och jag fick mycket gjort i köket, allt från dressingar och räkröra till varmisar och clean-up! Man är väl viking! :)

Efter jobbet blev det promenix med min radio.
Jag var tvungen att gå en extra sväng när jag precis var hemma och DEN HÄR låten uppenbarade sig på Dalaradion:



Seriöst, vilka jävla KUNGAR!


Jag har aldrig rockat så FETT som jag gjorde till Svenne Rubins konsert i Orsa i somras.
Och när vi fick våran hälsning på scenen och fick höra "spray och spiral" som Helen och Johans kompis hade fixat, eftersom han är reservtrummis i deras band.

Oj oj oj...


fortfarande NZ kort då... detta är Auckland, om ni bara visste vad jag älskar denna stad!!




Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!

ja de var underbart med semester, men nu vill jag åka igen! uscha..

känns inge roligt alls att vara hemma! ha ha..

men får försöka njuta av sensommarvädret som råder iaf :)

hoppas att du har det underbart och att det går bra på jobbet, fortfarande mkt?

kramar!!

2009-09-23 @ 16:55:01
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0