SEPTEMBER!!

Är det bara jag, eller finns det fler därute som gillar att hösten är här??
Löven gulnar och skiftar i dom mest fantastiska färger, ljuslyktorna glöder i husen,
och man kan med gott samvete kura ner sig under en filt i soffan.
I LÖV IT... ha ha! :)

Idag börjar alltså höstmånaden September,och jag har precis kommit in från min dagliga morgonpromenad.
Jag klädde mig som jag har gjort alla andra mornar och knatade ut.
Redan efter 5 minuter åkter jackan av, det är så fuktigt och kvavt ute.
Balders Balle vilken åskluft!

Vad händer i mitt händelserika liv idag då?
Joo, jag ska jobba såklart.
Tackar livet varenda dag för att jag har ett fast heltidsjobb att gå till, som det ser ut i samhället idag.
Ikväll blir det mys med mina kära underbara vänner. 
Tyke älskar sejjor!

Helgen är fullmatad för Hjalmar och mig.
Torsdag: Bio; Beckfilmen
Fredag: Dalhalla; Fyrverkerikonsert
Lördag: Buffé och hockey på ishallen. Mora möter Siljans avlopp
Söndag: Pusta ut
:)

Rolig helg va?
Nyktert blir det för min del iallafall, man har minst lika kul ändå. Faktiskt.
Ihaa... livet känns så lätt just nu!

Magen gapar efter frulle nu.

Ha en fantastik dag!!

Idag blev det en bild på min favoritgossar.
Jag kan bara inte fatta vart tiden tar vägen...


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag håller med dig..

äntligen får man klä på sig igen :)

hihi..

men inte såg jag dig idag heller :(

kram!!

2009-09-01 @ 21:47:06
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0