Äntligen morgon och Morgonpasset.

Godmorgon!

Imorse 06.30 när jag klev utanför dörren var det 4 grader ute, kyligt men en klarblå himmel!!
Den här tiden är så mysig!
Jag zappar runt mellan olika radiokanaler när jag är ute och går.
Eller eh, ja, zappa kanske inte är rätt ord när man trycker fram och tillbaka mellan p3 och Mix Megapol?!
Bandit, The voice, NRJ, Vinyl, RockKlassiker m.m är ju tydligen inte till för oss bonnar på landet.
Men lika glad är jag för det...
Jag har varit en stor Äntligen Morgon-nörd i flera år, så länge Adam och Gry har hållt på.
Det jobbiga är ju reklamen, man blir så less.
Så när Martina, Kodjo och Hanna började på Morgonpasset började man lyssna lite.
Det började när dom skulle upp till Mora på vasaloppet, eftersom Martina är härifrån.
Det var asballt, dom gick förbi utanför fiket och sände samtidigt...
Dom har iallafall ett skönt program, gillart!
:)

Idag är det alltså stängning som gäller 10.30-19.30, med Hanna.
Undrar just hur dagen tar sig?
Det blir nog en rätt så biffig lunch iallafall, det är ju Torsdag.
Måndag och Torsdag brukar vara extra pumpade.

Här kommer resten av det jag klickade hem igårkväll.
En huvtröja modell lång, i vitt, och ett rosa underställ lager 1.
 

Nu tänker jag gå och göra nånting annat!

Ha en bra dag dudes!


Ur arkivet idag blev det ett nyligen knäppt kort,
Liten och stor myser i skuggan i Turkiet med coca cola och efes.
Längtar tillbaka?! Oh yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0