Men snälla...

... vilken jäkla kunglåt det här är då:




Tack Sara för att du la ut den på Fejjan, I love it!!

Hjalmar har köpt hela skivan på itunes så gissa om jag har poppat i bilen idag.
En massa nya låtar som dom gjort om till Rockabilly.
SÅ KING!!

Idag har jag varit hyfsat duktig med livet.
Hunnit med en blåsig promenad, lagat matlådor, och lite sånt...

Just nu står det en gratäng i ugnen och i kylen ligger en bit av en färsk älg som skall stekas och mumsas på tillsammans med en nyplockad kantarellsås!
Lyx såhär på en Söndag!!

Jag ska hoppa in i duschen nu, ville bara delge er denna grymt, rejält, riktigt braiga låt!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också ha!!!!!

2009-09-27 @ 23:16:36
Postat av: Lisa

hej gumman!

tack så mycket.. hihi..

du är väl för söt du :)

vad duktig du är med..

ha en bra måndag!!

kramar.

2009-09-28 @ 10:09:33
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0