Måndag jättetidigt.

Godmorgon!!
Nyvaken och morgonfrusen.
Klockan är lite över 6 och det är supermörkt och megadimmigt ute.
Den här veckan blir det inga morgonpromenader, eftersom jag jobbar tidigt hela veckan, allstå 7-15,30.
Göttans med tidigt dagar! Så denna vecka är det eftermiddagarna som gäller.
Hanna och jag ska ut idag när jag slutar och röra flärre. :)

Ja den här helgen sprang ju iväg som ett världsrekord av Bolt.
Helt plötsligt är det Måndag igen då...
Jag blir mörkrädd på den här tiden, huuvva!

I Lördags var jag iallafall ute och plockade trattisar i 4 timmar.
4 timmars självavård i skogen, fint de!
Men det var inte så fint som ni kanske föreställer er nu, för jag hade en sjudunders magknip, det var hemskt.
Så jag njöt inte i 4 timmar, jag led i kanske 2 av magfan.
Men trots det fick jag ihop en hink iallafall!
Idag är jag inne på dag 4 som helt mjölkfri, och igår kände jag ingenting i magen...
Vi får se då...

Igår Söndag tog vi bilen upp till Älvdalen en sväng.
Lämnade rosor på graven...
Sen var det städ och matlådedag!
Hann även se en hockeymatch på tv, Bofors - Leksand.
Leksand vann inte, hehehe!!

Nä nu måste jag starta igång mig själv så jag gör fina mackor åt er på fiket idag!

Tema Nya Zeeland nu då. :) Känns som jag har lagt in denna förr, men det kan aldrig bli för många gånger!
Här står jag på den mest fantastiska platsen på jorden.
Mitt paradis, Urupukapuka island.
MAGNIFIKT!!


Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0