match...

Tja!

Att IKEA kommer till Borlänge är ju lätt årets bästa!
Underjävlabart!!

Nu har jag varit ute på min dagliga runda, men jag ville bara gå och gå och gå idag, jag har sååå mycket energi.
Med bra musik i öronen kan man pumpa på hur länge som helst...
Jag gick i shorts och linne idag, det är ju sommar ute.
September har verkligen bjussat på sol, tack för detta då hela min semester flöt iväg!
Jag ska sätta ihop en ny låtlista nu medans jag inväntar kvällens aktivitet.
MORA - AIK
Spännande och roligt med hockey!!
Mora vinner ju lätt, finns inga andra alternativ!
Hehe...

Helén kom till jobbet en dag förra veckan och sa:
- Alltså Emma, va är "joddla med Siv"??
- Va??
- Jaa, det bara ploppade upp imorse, va e de för nå?
Hahahaha...
Vad den där tjejen har i huvet undrar jag ibland, lika mycket som jag undrar vad som snurrar i min egen pling.
Vi gick runt och larvade oss en hel dag, joddla med siv hit och joddla med siv dit... bla bla bla, och skrattade åt oss själva som vanligt... :)
... och retade resten till vansinne...
Idag kom hon på det där igen och ringde och frågade om jag kollat upp det.
Och nu har jag gjort det, det är en grupp som heter så.
Dunka brännvin, fläsk fjortis, knark i kongo, Tony tuggar tuggummi, kosovoalbaner.

Så heter låtarna dom har gjort.
Hur Helén har fått in det i sitt kontor är för mig en gåta?! 
Vart "joddla med Siv" kommer in i hennes dansbandåsåntsugervärld vette fan! 
Vi är så olika, men ändå så lika!

Jag har ingen tid övers till detta nu, duschen, en tallrik fil och lite smink.
Hockeyladdningen startar.... NU!!

Här ligger jag på urupuka island och steker!!
Haha, det ser ut som jag är topless ju, men det är jag inte...

Jullan och jag softar på en bänk på Nya Zeeland!♥

Hanna på urupuka!



Kommentarer
Postat av: Ana-Maria

Tony tuggar tuggummi va länge sen man hörde! :-) tänker jämt på min lillebror då HA HA!

2009-09-23 @ 18:06:13
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA jag dör av skratt, du skriver sååååå roligt. Nu ska jag hoppa i skorna å gå till emma vi ska ut å gå en sväng. Syns i morgon!!!! /Helén

2009-09-23 @ 18:46:03
Postat av: Spunk

IKEA till Borlänge? ÄR DET SANT?!?!

2009-09-23 @ 19:24:19
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag måste säga att man måste ha respekt för människor som är utsatta, i det här fallet siv. min bästa kompis heter siv och hon är expert på att joddla. men hon är väldigt skör, och hennes självförtroende är på botten. och då hjälper det inte att människor som du ska gå runt coh skämta om sånt. det finns folk som tar åt sig.



Men du har en fin blogg annars :)

2009-09-24 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0