Idol.

Hösten känns räddad nu när Idol drar igång.
Jag sitter här och har nedräkning tills jag får slänga mig i soffan och garva åt alla pajsare som gör bort sig i rikstäckande TV.
All min beundran till dessa!

Dagen idag har pågått till största delen på Mora Kaffestuga.
7-16, och det har rullat på i hyfsad takt.
Åkte hem och bytte om till gåkläderna och gick min dagliga timme.
Måste bara säga, nu när jag är inne på tredje veckan av mitt nya liv, att dom här promenaderna gör mig gott.
Eller ja, förra veckan var jag ju KONSTANT hungrig, helt sjukt.
Hur jag än tänkte så slutade det alltid med att jag tänkte på mat.
LattesmörgåstårtabiffarpastaskinkagräddeostostostCHOKLAAAD!
Jag fick faktiskt lov att lägga in en tyngre frukost, min tidigare två ägg, kändes som att balansera på en fiskelina över Grand Canyon, dagen igenom.
Med en rejäl havregrynsgröt istället, blev jag plötsligt som Grand Canyon it self, rejält mätt och belåten fram till lurren. :)
Haha, men jag kom på att detta med konstant hunger var ett bra tecken, eftersom det betyder att jag ökar min förbränning. Det tar sig alltså. Den här veckan plågas jag inte alls med nödhunger-MAAAAT-känsla.

Väl hemma gjorde jag biffar i ugnen toppade med kantareller, Tinarecept.
Amazing!! Ååå!!
Jaa.. och nu sitter jag här mätt och glad.


Eeh okej, idag blev det ett inte helt rättvist kort på annars vrålsnygga Sofia och mig.
Hehe!
Gatufestivalen i Sundsvall 2007. :)



...det kändes inte mer än rätt att Hanna och Magdalena,
som också var med på trippen fick stoltera här på bloggen.
Systrarna Magdalena och Hanna i den helgens mode - rosa regnkåpa.



Hönni, spring till sofforna därhemma nu, Idol är nära!!

Trevlig kväll!! ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för att du visar det underbara kortet!!!

2009-09-08 @ 21:45:08
Postat av: Emma

Men vadå? Hanna du är ju het som FAN!! Inte många som kan se så glödheta ut i den kyliga miljön, i ROSAAA! ;)

2009-09-09 @ 19:34:15
URL: http://emmajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0