Guten Morgen.

Pling på ögonen imorse oxå, jag gick upp 6 och inväntade soluppgången innan jag traskade ut.
Det var en helt otrolig himmel i rosa, orange, gul, röd, blå som uppenbarade sig.
Som choklad för ögonen!
Jag gick en extra bit för det var sååå härligt!

Hela dagen igår gick jag runt och mådde som en påse skit.
Verkligen som en påse skit, men eftersom jag inte är den som gnäller i onödan så höll jag det mest för mig själv.
Men jag hade en hutlös magknip, det började redan lite lätt i Tisdags och har sen dess bara ökat.
Magknipens dag, det var inte kul!
Men vet ni? Jag tror jag har en liten aning ändå.
MJÖLKEN!! Jag har mjölk i morgonkaffet, jag har mjölk i gröten, jag äter fil på kvällen.
Googlade mjölkmage och prickade in full pott på symptomen.

Det blir ju verkligen jättejobbigt om det är så!!
Men jag vet att Charloth har låglaktos mjölk som smakar precis som vanlig mjölk, jag får testa det, för såhär kan jag inte gå. Min mage är lika upprörd idag. :(

Men en annan glad nyhet som jag nu ska delge er kommentargalna läsare är att jag ställde mig på vågen imorse för första gången på 4 veckor.
3,5 kilo Emma hade dunstat bort!!
(Vart tar det vägen egentligen?? Ut i luften bara, det fanns ju förut och nu finns det inte... hmm..)
Aaaa, inte illa va?! :)
Och det utan större ansträngning. Äter som vanligt, ute och går minst 5 dagar i veckan och skippar sockret.
Bra recept på ett bra hälsotillstånd!! Jag fortsätter på denna linan...

Imonn blir det Bunkrisrocken med Billy Opel.
Det ska ju tydligen vara fett me röjj på denna tillställning och jag känner för att göra nått roligt.
Intresset är lite svalt bara, men jag får väl ragga med mig nån om Hjalmar bangar, vilket vore trist, han är ju partykungen i dessa syften.

Idag blir en bra dag, förutom mjölkmagen som knorrar och beter sig dumt!

Bilden tog jag på Seljabron imorse, ville visa er hur fint det var med kyrkan i bakgrunden av allt detta, ni ser väl kyrkan va... Hahaha...


Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Ana-Maria

Duktig du e Emma som bara dunstar bort så där :-) mänga pluspoäng å tummen upp!

2009-09-18 @ 13:46:06
Postat av: Camo

Om ändå jag kunde dunsta bort bara så där å =)

2009-09-18 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0