FREDAG...

.. den 11 September betyder jobba imonn.
Jag finns på Kaffestugan mellan 07-15.30 in da kyche.
Så är det med det.

Idag blev det ingen morgonpromenad. Jag behövde sova ut imorse.
Det låter som en bra offentlig förklaring va?
Hur det egentligen var, att jag inte hade karaktär nog att kliva ur sängen halv 7 för att klä på mig och traska ut, när jag VISSTE att jag kan ligga längre, absolut svårtast som fan var det när man tittade åt höger och mitt hjärta låg och sussade och ville kramas.
Men till slut gick jag upp.
Promenad hinner jag med på Söndag morgon.

KAFFE!

Så ja. :)
Sitter i soffan och tittar på "Vakna med the Voice".
Alltså, deras gäst är en bloggare "mogi" som även var i mina öron igårbitti, på morgonpasset.
Sveriges största bloggerska.
WHAT??
Jag har aldrig nånsin innan igår hört eller sett någonting om en Mogi.
Jag tycker att det känns lite Stockholmisierat.
Eller är jag heeeelt rudis?!? Lost i kolan? Långsemester i hjärnverkstan?

Ja kanske de...

Nu gäller det att arapapapapapapapapa på lite, börjar ju snart och sitter här i pyjamas med
dalhallagropar under ögonen

Dagens bild är knäppt i veckan. 
Det här är verkligen inget skämt, såhär ser jag ut när jag ligger och läser i sängen innan jag ska sova.
Som en vålnad, med Hjalmars pannlampa a la skitbra lyse.
Verkligen top noche!!



Jag är en idiot och trivs!

Ha en underbar dag hönni!!

I shall return to your computers when dark makes its entrance...
Idag är jag galen känner jag, det spritter i mig...


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahhhaaa! Du är så rolig Emma! Dalhallagropar under ögonen? Hihiii...

2009-09-11 @ 09:45:53
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej gumman!



vi ska till Kreta och vi åker på tisdag! längtar som en tooook..

vill verkligen komma bort lite! slippa tänka på jobb dagligen.. tär ju på en!



snygg bild du :)

hihi..

ser lite ut som ett spöke!

hihi..



hoppas att du får en underbar dag gumman!

kramar!

2009-09-11 @ 09:48:45
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Anna

jag har varit inne på mogis blogg. allt ær bara pinsamt och jag tror att alla ær inne på hennes blogg før att hon sæger så otroligt korkade saker.

om du ær vålnad 6,20 kan du ju tænka dig hur jag ær 4,30. inte mænskligt att behøva gå upp så tidigt.

PUSS

2009-09-12 @ 08:24:14
URL: http://anna0qeso.blogspot.com
Postat av: hanna

Helt king!!!

2009-09-12 @ 10:32:51
Postat av: Jullan

Du ar helt galen...oj vad jag saknar dig och din pannlampa

2009-09-13 @ 05:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0