En ny dag gryr...

TACK FÖR KOMMENTARER IGÅR! NI KAN JU!!!
Jag blev jätteglad!

Imorse slogs mina ögon upp som två utspända pingisbollar.
Jag ville verkligen sova lite till, med tanke på vad klockan visade, försökte blunda, men... plopp plopp!
Det gick inte!
Jag klev vackert upp och inväntade dagsljuset, snart får man gå i mörker på mornarna. :(
Helt plötsligt plingar det till i telefonen, ett SMS 7 på morgonen.
Vem kan det vara? Charloth gissade jag på, hon är ute ännu tidigare, duktiga flicka.
MEN... det var Helén, som också skulle ut och gå! Det finns fler dårar som är uppe tidigt och rör på fläsket!
Vi morgon nötter är bäst!!

Igårmorse när jag vaknade såg jag ju världen med lite fuktiga ögon.
Det blir så ibland om man heter Emma.
Kammade till mig och dagen blev riktigt lyckad, vi har roligt på Kaffestugan ska ni veta!

Dock blev jag ursinnig när jag stog och skulle koka min morgongröt härhemma i lugnan ro, och ...!!POFF!!... elen stängs av.
Efter en timmes väntan utan el fick jag nog.
Lasthungrig får jag hälla över den ogjorda gröten på en tallrik, lägga blåbären i en påse, packa ner kanelen och åka till fiket för att värma min gröt i mikron.
Då var jag lite lätt fräsig... hehe.
Elen har gått 3 gånger nu på en vecka. Hjalmar ringde till Fortum och frågade.
Dom höll på byta nå jox trodde hon. TRODDE, 183 abonnenter utan el i Selja.
JA MEN?!
WHAT ABOUT SOME INFORMATION??
Tänk om man står med en hel armé hantverkare därhemma som tar 8000 spänn timmen och så går elen?
Skitdåligt.
Jag fick min gröt till sist iallafall!

Idag står jobbet på schemat igen.
Jag jobbar ju tjockt hela veckan. Kommer hem efter halvåtta och äter en kopp fil till middag.
Haha, orka äta nått vettigare.. nja!
Men igår ringde Hanna och ville bjuda på mat... I love her!
Ååå va de va gott, rejäl kontrast från min fil!!
Vänner som mina är unika.

Alltså, jag är ju en dansbansnörd, så är det ju.
Min musiksmak är som en rejäl thaibuffé.
Jag lyssnar på allt från Justin Timberlake till Thorleifs och sjunger glatt med.

Så idag har jag fiskat fram världens finaste låt med LS.
Till den här låten släpper allt för mig.
Den är sååå fin!! Helén kommer smälla av. :)

 

Jag längtar efter min mamma och pappa...
Har inte sett dom på hela veckan.

En bild oxå.
Jaha, det blev en på mig idag. I Cowboyhatt på kalas året är 2007.


Återigen då, ha en grym dag!!

So long...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fyyyy vilken dyng låt!!!! :-)

från mig!! du vet...

2009-09-17 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0