Busy busy!

Long time, no see.
Jösses vilken busy woman jag har varit so far denna vecka!
Det har liksom inte blivit mycket till tid övers...
Jag har jobbat mellan 8 och 17, i Måndags var det bio som gällde 18.00.
Flickan som lekte med elden... braaa film!!
Och igår direkt efter jobbet åkte jag med mamma, pappa och Emil till Älvdalen på skivsläpp.
Larz Kristerz spelade några av sina nya låtar på flygfältet, ifall ni undrar om det var mycket folk så....
HOLY MOLY!!
Stog 1 timme i kö för att få handla skiva och få den signerad.
Men det var trevligt, glada människor och en rolig Emil!

Ser ni mig? Det gjorde Helén i tidningen imorse, jag fick ett mms från henne inzoomat på mig och Emil.
Tjejen med koll! :)
Vi står till vänster i bilden, alldeles till höger om ljusstolpen, en blond turv med mössa, som står och håller om Emil framför, det e vi de!!
Längst fram såklart! Haha...




Och idag har dagen pallat iväg i vanlig ordning.
Slutade 17 och gick till sams solarium, där blev jag arg!
Maskinen man matar med mynt för minuter tog bara pengar men gav mig inga minuter.
Fyfan va sur jag va. Hade det inte varit kameraövervakat hade jag lätt övervägt att sparka in automaten.
Det blev 9 minuter för 60 spänn, de ni! MORR!!
Åkte hem och slängde på mig gåkläderna i ren frustration.
Har inte hunnit ut på promenad nu dessa 2 dagar så jag lääängtade och tog en extra lång runda!
Nu sitter jag alltså här och det står 0-0 i hockeyn.... gör ett mål förfan!

Imorgon är jag ledig. Mammsen och jag ska till Borlänge på lite saker...
Kul kul!! :)

Nääe, kanske återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0