Beroendeframkallande!

Jag ska gå och sova nu.
Jag tror att jag är beroende av Fejjan.
Fan man fastnar där, glider runt och glor på kort...
Jösses alltså, hur ska jag ta mig ur detta nu då?

Iallafall har jag haft en helt fantastiskt rolig dag!
"Emma är lite busig idag" som Merja milt uttryckte det.
Haha, milt sagt vännen, jag var verkligen tokig idag.
Hanna och jag har varit i köket och vi hittade på en kyckling dans som vi skulle dansa varenda gång vi fick en lapp på en kycklingsallad.
Man ställer sig på ett ben och böjer knät lite, och så flaxar man med armarna.
Ja, det har skrattats en del idag, en hel del... Emmashow continues tomorrow!

Fredde och jag har även haft Lasse Stefanz race, jag tog in ipoden från bilen och på den sitter en radiosändare.
Vilket gör att den blir som en radio med huuur mycket musik som helst.
84 låtar med Lasse Stefanz hann jag med att lyssna på nere i köket mellan 16,00-19,00.
De ni! :)

Jag berättar mer imonn, huvet värker och vill sova nu!

Puss på er!!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0