TUDDILLUUU...

Otroligt seg dag!
Snälla nån, det märks direkt att det är älgjakt, folket bara dunstar.
Jag har städat, städat och städat!
Gjort tacosallader och städat!
Förresten har vi lagt upp några bilder nu på kaffestugan is da shit gruppen på fejs...
Det kommer mera...

Idag har magen inte varit sugen på mat... alls!
Jag har ungefär fått i mig ett hekto lasagne.
Nu dricker jag pepsi max och hoppas på en förbättring tills imonn.
Det är verkligen inte okej att va bakis två dagar!
Grrr...
Funderade på vad jag drack i Lördags...
Här är listan eftersom ni är jättespända på att höra ellerhur?
Haha...
Öl
 Vitt vin
 Rött vin
 Cider
 Mintuu lakrits
 Jäger
 Quickfucks (som är baileys och midori)

Jävla dubbeldåre, inte konstigt att magen mår som tjernobyl.

Nu ska jag väl kanske luta omkull mig i soffan!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0