Söndag.

Skärpning på mig!!
Jag måste hitta tillbaka till mig själv nu.
Ja vad ska man skriva då.... vart fan är jag?
Huvvet brukar svämma över av saker jag vill vräka ner här, men nu är det bara svart... ett stort svart moln som blockerar för mina gubbar i tankefabriken. 

Helgen har rusat iväg som alltid.
I Fredags var det Billy Opel på Wasa som gällde, jag hade verkligen helt jävla skitkul!
Herregud, det kändes som jag kände varenda jävel som var där.
Kuuuuul!!!
Vi satt hos Hanna på förfest innan...
Det som inte hör till vanligheten är att jag inte knäppte ett enda jäkla kort. Va fan!
Ofta jag inte knäpper kort va... lite besviken på mig själv, men jag hade så kul så jag hade inte tid helt enkelt, eller vad man ska skylla på... ;)

Igår var det Lördag och då hände det inte mycket, såg 2 filmer, käkade Thai och somnade på soffan.
Nu är det Söndag och jag känner mig lite low...

Okej, jag fixade ett litet inlägg nu, mindre givande men ändå...
Jag lovar att återkomma imonn igen, jag behöver stimulera hjärnan.

Pöss på er!


Kommentarer
Postat av: Ana-Maria

Emma, skärpning!! nu får dina tankegubbar starta upp hjärnfabriken åt dej igen så ja kan få min dagliga va har Emma sysslat med idag- dos.. :-)

2009-10-19 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0