PÄRSONALFÄSTAN!

Weeey!!
Ikväll är det FEST, det ska bli så hiiiimla roligt!!
Jag är så jävla bombladdad!
Festen kommer att hållas i Stumsnäs pub, de e grejjer de! :)
Bonnie och Danne kommer och hämtar oss runt 18, då är det full gas hela kvällen lång.
Kanske tar vi lite bilder som vi kan lägga upp på "kaffestugan is da shit" gruppen. :)
Alla som inte är med i denna grupp ännu kan väl se till att bara joina oss förtusan.
På facebook alltså...

Dagen fram till klockan 18 blir stillsam.
Ska åka hem till Charloth och pussa lite på hennes blondiner, som är hemma själva i helgen.
Riktiga mysgummor dom där två missorna! :)
Det blir nog ett besök på sams solarium oxå, huden vill ha UV. Haha... or not.
Men jag vill ha det!

Imorse när jag gick upp och satte på TV:n var det Dr Mugg!!
I LOVE DR MUGG!!
Jag låg på spikmattan, såg på Dr Mugg och garvade.
Som ni redan vet:
M A R K O O L I O ÄGER!
Jag har ju varit kär i honom i 10 år minst!!
28 år gammal och fortfarande i kissochbajs åldern, undrar om man nånsin kommer ur det?
Haha... man blir inte vuxen förrän man vågar vara barn... så de så! :)


Just nu lyssnar jag på Larz Kristerz nya skiva, låt nummer 12 är min stora favvo.
Så kung!


Ett rätt så vridet och rörigt inlägg bjussade jag på nu, men det är partynerverna som inte kan hejda sig...
Dom vill ut ut ut!!

Hanna och Magdalena ikväll:



SKÅL !



 


Kommentarer
Postat av: Camo

Jep de är älgjakt på g! Imorn åker vi upp till stugan! Å du är då inte ensam om å vara i kiss å bajs åldern =D Tråkit andra måste ha som inte förstår de roliga i det hela =D Kraaaaaaaaaaam

2009-10-10 @ 13:14:36
Postat av: hanna

Haha.. bajskartell :)

2009-10-10 @ 15:37:18
Postat av: olpers

Maggi var den till vänster va????

2009-10-11 @ 11:55:56
Postat av: hanna

det är söndag idag! Maggi "blev" den till höger igår :)

2009-10-11 @ 15:04:36
Postat av: Emma

hahaha, Maggi till höger får det nog bli. :)

2009-10-11 @ 22:15:56
URL: http://emmajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0