Onsdag!

Hej på er!

Idag blev det ingen morgonpromenad, jag sov tills jag vaknade istället.
Jag var sååå trött! Dagarna nu är intensiva när vi är mitt i höstlovet.
Jag känner att det är nånting som börjar rassla i halsen och det tänker jag verkligen inte acceptera.
Nej nej nej, det är både Ladies night och Woodpjucks i helgen, zero time for a cold!

Igår när jag kom hem från jobbet så dröjde det inte länge förräns det knackade på dörren och Emil 9 år kikade in. Pappa skjutsade hit honom. Han skulle sova här.
Tydligen hade pappa och Emil varit i Ribbåsen igår över dagen.
Hjalmar och Henrik är där på dagarna, och sätter upp ett timmerhus som ska bli gästrum/dusch.. etc.
Pappa och Emil skulle upp och elda skräp men Emil var helt tagen av att hjälpa snickarna.
Han ville helst stanna kvar men fick åka hem till hockeyträningen.
Så då blev det bestämt att han skulle följa mä dom upp idag.
Så nu är Hjalmar, Henrik och Emil däruppe och snickrar. :)
Han är en riktig liten dräng den där killen. Jobba med kroppen är hans passion i livet.
Stapla ved, elda skräp, skotta snö... you name it!

Själv ska jag jobba till 19.30 idag, det blir roligt för tiden går utav bara faan!
Det närmar sig fredag och LADIES NIGHT nu!!
Vi har hyrt en minibuss så vi ska få plats i en och samma bil vi brudar.
Hur kul som helst kommer det bli!

"This is it" har visst haft världspremiär inatt, den måste jag bara se!
Michael har följt min uppväxt och var min största idol som ung.

Nu ska jag ta och styra upp mig själv, hoppas ni får en grym dag folket!!!

Love E.

Sen den HÄR! Det hände redan då och det händer än idag!!
HEMSKT!!


Kommentarer
Postat av: Anna

This is it va underbar. så værd att se.

2009-10-29 @ 16:40:18
URL: http://anna0qeso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0