Morgonpasset i P3 ♥

Godmorgon kamrater!
Har ni klivit ur sängen?!

Själv sitter jag här och myser ner mig i soffan efter en härlig morgonpromenad.
Det går så betydligt mycket lättare att gå när himlen inte pissar på en, som igår.
Och självklart Morgonpasset med Kodjo, Martina och Hanna i propparna.
Vilket jäkla störtskönt morgonprogram! Jag skrattar högt och mycket åt dessa superstars!
Enkla, lättsamma och roliga!

Igår var det jobb till klockan 19, och jobb var det minsann.
Vi hade häcken full!!
Idag tror jag att vi har hunnit ikapp med det mesta som grönsaker, röror, varmisar, smörgåstårtor...
Det blir dressingar som hägrar idag, intressesmurfen antecknar va!?

Det är såhär också att det ska bli mack-sm i mars.
Haha, ja inom café världen har man de mest fantastiska tävlingar!
Helén och jag hade en toppenmacka, tills vi fick höra att den måste gå att serveras på Kaffestugan sen när vi vinner!
(NÄÄÄÄR VI VINNER, inte om, här har vi en som redan har segervittringar...)
Då sprack det ganska omgående då mackan skulle innehålla tjälknöl bland annat.
Så nu behöver vi nya ideér.
Er favoritmacka som kan serveras på erat favoritcafé!
Hjälp till nu... bolla ideér med oss!!
Så åker vi ner till Stockholm och sopar banan!! Hehe...

Efter jobbet igår var det ljusparty hos Lisa och det var verkligen helmysigt!
Träffade gamla Donkisar, hur kul som helst!! Vilka minnen vi har tillsammans!
Huset var verkligen huuuur fint som helst!!
Jag blir inspirerad av att ta tag i vårt eget igen... måla måla måla...

Idag är alltså dag 2 på ännu en 40-timmars arbetsvecka.
Vi går runt på jobbet och räknar timmarna nu tills FREDAG KVÄLL.
Då händer det HÄR!!!!!!!

Detta ska ske i Ejendals arena... men jag tror att Morasegern doftar därinne fortfarande!
Så jag ska nog klara av en helkväll i Leksand med känslan av vinst i själen!

Jag älskar dansband men jag är också ett stort fan av Brittan!!!
Vad kan bli bättre än en sång om trekanter liksom haha... hmm, men den är braaaa!!!



KRAM PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: Ana-Maria

vi ses nere i Leksand på fredag kanske :-)!!

2009-10-27 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0