Måndag

Vet ni?
Jag mår pung idag oxå. Halv sju ringde klockan och skulle ut på min sedvanliga promme.
Jo jo tjena!
Jag orkade inte ens lyfta handen och stänga av alarmet.
SÅ. JÄVLA. TRÖTT!
Nu sitter jag här i soffan och SKÄMS, skäms som vuxen människa.
Till råga på allt så har jag stukat en fot oxå, hur var och när vet ingen?!??
Allra minst jag själv... proffsigt. NOT!
Toppen toppen.
28 år, villa volvo matkällare och centraldammsugare, och så kan jag inte bete mig bättre än så??
Usch, nu ska jag straffas med en timme på crosstrainern ikväll, i hårt tempo!

Skickar er tillbaka till Lördag kväll nu.
KUL SOM BJÖRN GUSTAVSSON hade vi!
TACK MINA ÄLSKADE VÄNNER FÖR EN OUTSTANDING KVÄLL!!
Vi var i Stumsnäs. Birgit och Bennets grannar har en pub.
En riktig rockabilly pub, skithäftigt ställe! Verkligen huuur coolt som helst.
Vi lyssnade på 60-talsmusik hela kvällen lång och dansade som idioter.
Verkligen en lyckad kväll, det spårade nog ur för mig när vi drog igång smygsupandet på toan.
Jäger, mintuu och ett helt gäng med quickfucks... gaaah!
Bete sig!

Kom ju hem helskinnad iallafall.

Alla bilder finns på fäjsbokk, men här är ett ypperligt kort på ett riktig partykex!!
Snygg som få oxå.


Jag har ju sovit bort hela morgonen så jag hinner inte med mer just nu, men jag kommer att vara tillbaka ikväll...

Måste styra upp nu...

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bara man har haft det kul så gör det inget att man gör sådär :)

Kraaaam!!

2009-10-12 @ 14:49:47
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0