I say monday.

Uffff, morgonpromenaden tog lång tid att gneta sig igenom imorse!
Men det beror på många faktorer; jobbat hela helgen, käkat pizza till middag igår, hade absolut ingen lust att gå ut, dålig musik på radion....
Ja lite att skylla på, men nu äre gjort och nu har jag det bästa kvar.
FRUKOSTEN!!
 
Helgen har som sagt bestått av jobb jobb jobb jobb och jobb.

I Fredags kväll var vi på kalas. Maria och Rosé hade 45/55 årskalas.
Det var mycket trevligt, jag var nykter och åkte hem tidigt.
Min sambo däremot festade så det stog härliga till... och var kvällens underhållare.
Hans kusin, Ana-Maria berättade om att hon hade köpt en t-shirt på marknaden som det stog "storasyster" på,
men sen när hon kom hem så stog det "lillasyster"....
Och då lägger Hjalmar in årets kommentar.
- Men Ana-Maria! Det finns folk som inte ens har fötter!! Och du gnäller över nån t-shirt.
Hahahahaha... jag skrattade så jag grät!
Hur kommer man på allt??!


Mina nya brallor jag köpte i Borlänge. Mamma har svårt att förstå varför man köper jeans med hål i.
Men I love them!


Hjall sa att jag hade en fin bajslåda i dom.
Rumpa alltså fast på Hjalmarspråk.
:)

Jackan och mössan är oxå nya men det syns inte så bra.
Det finns inget jag hatar mer än att knäppa kort på mig själv i en spegel. Fyfan!


Denna vecka jobbar jag seeent hela veckan utom Onsdag då jag är ledig.
Så det blir morgonprommar hela veckan nu, gött!

Tror jag ska måla mig runt ögonen nu.
Ha en bra dag övriga!


Ett kort från Marias 40-årsfest blev det från arkivet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0