Fru termometer.

Halv sju brukar jag vara startklar att kliva ut i morgonluften.
Men nu är det jämfört för 3 veckor sen, när jag gick morgonprommar sist, mööörkt då.
Jag kan ju ta på mig reflexvästen, men solen går ju upp vid 7 och då är jag ju inte ens halvvägs. Då ser man ut som en fåntratt i reflexväst. Det går ju bara verkligen inte. :)
Åh herregud vilket världsproblem va, när det finns folk som inte ens har fötter...

Jag kollade inte termometern som visade -6,1 grader.
Ja, nu börjar det bli dags att införskaffa underställ lager 2.
Jag har ju mitt rosa lager 1 som jag är fett nöjd mä.

Igår var det stängning som stod på schemat.
Så det hände inte så mycket mer än detta. Åkte hem efteråt och satt i duschen en stund, sen var det Hollywood fruar som jag la ner, jag blir bara irriterad.
Fru Anka var sååå missnöjd med att det svenska hotellet inte hade pressat hennes nytvättade kläder...
Och varenda hotell i hela Sverige dömde hon ut som katastrof utom Grand Hotell i Sthlm, så dom var så begränsade var dom kunde bo i Sverige.
 Jag är såååå glad att jag är så himla skitlångt ifrån ett hollywood-fru-tänk.

Hjalmar jobbar sista veckan i Trysil nu på ett tag, dom har lite jobb så några har blivit permitterade.
Det innebär att han får akassa från Norge och ska va hemma hos mig och vara hemma-man.
Å jag är den som drar in cash. Moahaha... han får ut mer i lön ändå, utan å jobba.

Det ska bli kul att testa på ett förhållande på heltid faktiskt, det har vi inte haft på år och åter år.

Alanya i Maj. Längtar till värmen...




Dags att göra mig jobbklar mina vänner!
Hoppas på en fartfylld dag, kom ner och fika jag är uppe i serveringen leendes idag. 

Tjoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0